- Birinci Önceliğimiz Müşterimizin, Çözüm Ortağı Olarak, Müşterimizin İstek ve taleplerini Yerine Getirerek müşteri memnuniyetini sağlamak.
- Müşterimiz ile anlaşma yapmadan önceliğimiz, hizmet verilecek projenin risk analizinin yapılması ve analiz raporunun sunulması.
- Müşterimize sunulan risk analizi doğrultusunda, teklif hazırlanması ve Müşterimize sunulması.
- Hizmete başlamadan öncesi en az 10 gün öncesi sözleşmemizin karşılıklı imza altına alınması ve bu sürede gerekli yasal işlemlerin başlatılması ve doğru personel arayışına geçilmesi.
- Projemizde hizmet verecek olan personel Adaylarımızın büyük bir titizlikle ve dikkatle görüşmelerinin yapılması ve iletişim testinden geçirilmesi.
- Personel tercihinde bulunurken, öncelikle sicil kaydı başta olmak üzere, öz geçmişlerinin, referanslarının araştırılması.
- Seçilecek personellerimizin, öncelikle iletişiminin kuvvetli ve fiziksel yeteneklerinin yeterli olması gerekmektedir.
- Personel seçimi yapıldıktan sonra, personelin tüm yasal işlemleri yapılır ve özlük dosyası oluşturularak, sözleşmesi yapılır.
- Personel yasal işlemleri tamamlandıktan sonra, tercih edilen personeller öncelikle müşteri ile tanıştırılır ve hizmete başlamadan, yerinde en az 2 gün, bizzat yetkililer tarafından oryantasyon eğitimlerinin verilmesi.
- Projenin hizmetine başlarken, görev yapan personellerin kılık, kıyafet, hizmet teçhizatları vb. donanımları tamamlanmış bir şekilde göreve başlatılması.
- Hizmete başlarken, proje yetkilisinin, şirket yetkililerinin ve personellerin bulunduğu, bir Whatsapp grubunun kurularak, anlık iletişimlerin ön planda tutulması.
- Hizmete başladıktan sonra, 20 gün içerisinde projede hizmet veren personellerin, şirkette yer alan özlük evraklarının olduğu dosyanın aynı şekilde hazırlanmış bir örneğinin proje yetkilisine teslim edilmesi.
- Her ay hizmet süremizi doldurduktan sonra, kesilen faturamızın, ekinde, personel maaş bordrolarının, hizmet listesinin ve tahakkukların fatura ekinde müşteriye gönderilmesi,
- Hizmet süremizi doldurduktan sonraki ilk 10 gün içerisinde müşterimizden faturamızın tahsil edilmesi.
- Müşterimiz şirketimizin hak ediş ödemesini Öğleden sonra saat: 15:00’a kadar yaptığı taktirde aynı gün içerisinde personellerin maaş, var ise mesai, var ise yemek, var ise, yol vb tüm ödemelerini yaparak müşteriye ödeme dekontlarının gönderilmesi.
- Müşteri Saat: Öğle 12:00 sonra ödeme yapar ise bir sonraki gün öğlen: 12:00 ‘ a kadar personellerin tüm ödemelerinin yapılarak ödeme dekontlarının müşteriye gönderilmesi.
- Personellerin tüm ödemeleri yapıldıktan sonra, anlık olarak müşteriye bilgi verilmesi.
- Haftada en az iki olmak şartı ile, gece ve gündüz projemizin, şirketimiz tarafından tepe lambalı araç ile denetim yapılması, ve anlık olarak raporun müşteriye sunulması.
- Ayda en az bir kere olmak şartı ile müşterinin ziyaret edilerek, varsa sorunlarının dinlenmesi ve memnuniyetinin değerlendirilmesi.
- Müşterimizin 7/24 Şirketimize ulaşabilmesini sağlamak.
- Gerekli görülen durumlarda projemize personel devriyelerini kontrol etmek için, tom kalemi sisteminin kurulması.
- Hizmet verilen projemizin, eksiklerinin olması durumunda, müşteri gereksinim duyar ise lojistik destek sağlanması.
- Disiplinimiz ile, Duruşumuz ve hizmetimizin kalitesi ile, daima ön planda olmak ve çözüm ortaklı olmak.
- Müşteri ve şirketimiz arasında imza altına alına sözleşmemizde Yukarıda belirtilen prensiplerimizin hepsinin şartname olarak belirtilerek karşılıklı imza altına alınması ve gerektiğinde müşteriye tek taraflı feshi hakkının verilmesi.
- Her ay hizmet tamamlandıktan sonra ki ay fatura kesilirken fatura ekinde personel hizmet listesi, personel maaş bordrosu ve tahakkukları gönderilecektir.
- Şirket; her ayın son haftası, müşteriye projesinde çalışan personellerin hizmetine istinaden, SGK ve vergi borcu yoktur yazısı ve ödeme dekontlarını gönderecektir.