1. Birinci Önceliğimiz Müşterimizin, Çözüm Ortağı Olarak, Müşterimizin İstek ve taleplerini Yerine Getirerek müşteri memnuniyetini sağlamak.
  2. Müşterimiz ile anlaşma yapmadan önceliğimiz, hizmet verilecek projenin risk analizinin yapılması ve analiz raporunun sunulması.
  3. Müşterimize sunulan risk analizi doğrultusunda, teklif hazırlanması ve Müşterimize sunulması.
  4. Hizmete başlamadan öncesi en az 10 gün öncesi sözleşmemizin karşılıklı imza altına alınması ve bu sürede gerekli yasal işlemlerin başlatılması ve doğru personel arayışına geçilmesi.
  5. Projemizde hizmet verecek olan personel Adaylarımızın büyük bir titizlikle ve dikkatle görüşmelerinin yapılması ve iletişim testinden geçirilmesi.
  6. Personel tercihinde bulunurken, öncelikle sicil kaydı başta olmak üzere, öz geçmişlerinin, referanslarının araştırılması.
  7. Seçilecek personellerimizin, öncelikle iletişiminin kuvvetli ve fiziksel yeteneklerinin yeterli olması gerekmektedir.
  8. Personel seçimi yapıldıktan sonra, personelin tüm yasal işlemleri yapılır ve özlük dosyası oluşturularak, sözleşmesi yapılır.
  9. Personel yasal işlemleri tamamlandıktan sonra, tercih edilen personeller öncelikle müşteri ile tanıştırılır ve hizmete başlamadan, yerinde en az 2 gün, bizzat yetkililer tarafından oryantasyon eğitimlerinin verilmesi.
  10. Projenin hizmetine başlarken, görev yapan personellerin kılık, kıyafet, hizmet teçhizatları vb. donanımları tamamlanmış bir şekilde göreve başlatılması.
  11. Hizmete başlarken, proje yetkilisinin, şirket yetkililerinin ve personellerin bulunduğu, bir Whatsapp grubunun kurularak, anlık iletişimlerin ön planda tutulması.
  12. Hizmete başladıktan sonra, 20 gün içerisinde projede hizmet veren personellerin, şirkette yer alan özlük evraklarının olduğu dosyanın aynı şekilde hazırlanmış bir örneğinin proje yetkilisine teslim edilmesi.
  13. Her ay hizmet süremizi doldurduktan sonra, kesilen faturamızın, ekinde, personel maaş bordrolarının, hizmet listesinin ve tahakkukların fatura ekinde müşteriye gönderilmesi,
  14. Hizmet süremizi doldurduktan sonraki ilk 10 gün içerisinde müşterimizden faturamızın tahsil edilmesi.
  15. Müşterimiz şirketimizin hak ediş ödemesini Öğleden sonra saat: 15:00’a kadar yaptığı taktirde aynı gün içerisinde personellerin maaş, var ise mesai, var ise yemek, var ise, yol vb tüm ödemelerini yaparak müşteriye ödeme dekontlarının gönderilmesi.
  16. Müşteri Saat: Öğle 12:00 sonra ödeme yapar ise bir sonraki gün öğlen: 12:00 ‘ a kadar personellerin tüm ödemelerinin yapılarak ödeme dekontlarının müşteriye gönderilmesi.
  17. Personellerin tüm ödemeleri yapıldıktan sonra, anlık olarak müşteriye bilgi verilmesi.
  18. Haftada en az iki olmak şartı ile, gece ve gündüz projemizin, şirketimiz tarafından tepe lambalı araç ile denetim yapılması, ve anlık olarak raporun müşteriye sunulması.
  19. Ayda en az bir kere olmak şartı ile müşterinin ziyaret edilerek, varsa sorunlarının dinlenmesi ve memnuniyetinin değerlendirilmesi.
  20. Müşterimizin 7/24 Şirketimize ulaşabilmesini sağlamak.
  21. Gerekli görülen durumlarda projemize personel devriyelerini kontrol etmek için, tom kalemi sisteminin kurulması.
  22. Hizmet verilen projemizin, eksiklerinin olması durumunda, müşteri gereksinim duyar ise lojistik destek sağlanması.
  23. Disiplinimiz ile, Duruşumuz ve hizmetimizin kalitesi ile, daima ön planda olmak ve çözüm ortaklı olmak.
  24. Müşteri ve şirketimiz arasında imza altına alına sözleşmemizde Yukarıda belirtilen prensiplerimizin hepsinin şartname olarak belirtilerek karşılıklı imza altına alınması ve gerektiğinde müşteriye tek taraflı feshi hakkının verilmesi.
  25. Her ay hizmet tamamlandıktan sonra ki ay fatura kesilirken fatura ekinde personel hizmet listesi, personel maaş bordrosu ve tahakkukları gönderilecektir.
  26. Şirket; her ayın son haftası, müşteriye projesinde çalışan personellerin hizmetine istinaden, SGK ve vergi borcu yoktur yazısı ve ödeme dekontlarını gönderecektir.